Az elefántcsonttoronyból

Az elefántcsonttoronyból

Amikor az összes bálvány...

2015. március 27. - Szollo

... amiben eddig hittél, a szemed előtt semmivé porlad szét...

Amikor az összes atomjaiba hullik vissza, mert szétporlad a máz és az olcsó kötőanyag...

Amikor majd rájössz, hogy az összes ember, akire eddig felnéztél, csak bábu volt a felettesei vagy a sors kezében... 

Amikor majd felismered a valóságot és lehullik a szemedről a hályog...

Emlékezz rám. Mert én nem voltam bálvány. És nem voltam bábu. És nem voltam pusztán csak atom... 

És azért éltem, hogy neked egy kicsit könnyebb legyen... 

És te mégis semminek, máznak, olcsó kötőanyagnak, atomnak - bábunak néztél... 

És leköptél engem... 

A bejegyzés trackback címe:

https://azelefantcsonttoronybol.blog.hu/api/trackback/id/tr317310368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása